letak telur dalam rak telur berbentuk penguin comel ini untuk dapur anda

Rak Telur Penguin

rak telur penguin egguins

masak telur dengan rak telur ini

Terdapat banyak ciptaan hebat yang membantu anda memasak dan menghidangkan telur rebus, seperti Eggletts yang membolehkan anda membuat telur rebus tanpa mengupas kulitnya, atau periuk telur pantas yang membolehkan anda memasak 6 telur rebus tanpa air mendidih. Tetapi jika anda sedang mencari yang comel, unik dan agak berguna, Egguins mungkin sesuai untuk anda.

pemegang telur penguin

Egguins adalah lebih daripada sekadar cara yang menarik untuk memegang telur, walaupun. Ia adalah produk serba boleh yang tahan haba dan diperbuat daripada plastik yang selamat untuk bersentuhan dengan makanan yang mampu mengendalikan “musim sejuk Arktik peti sejuk anda atau mata air panas periuk anda.” Ini memudahkan untuk mengambil setengah dozen telur dari simpanan dan meletakkannya ke dalam periuk air mendidih untuk membuat telur rebus dengan mudah. Egguins dilengkapi dengan pemegang panjang yang akan sentiasa sejuk supaya anda boleh menarik penguin dari dalam air setelah selesai. Selepas itu, letakkannya di atas meja dan anda mempunyai cara yang unik untuk menyajikan makan tengah hari.

rak telur dalam peti sejuk

Mencari cara yang unik untuk menyimpan telur anda? Egguins ialah pemegang enam telur yang mengubah setiap satunya menjadi penguin kecil yang comel.

rak telur yang boleh memegang 6 biji telur

Bagaimanakah cara saya menggunakan periuk telur Telur?

 

Untuk menggunakan Egguins, letakkan sebiji telur di dalam lengan setiap penguin. Lengan silikon penguin akan mengunci setiap telur di dalam supaya ia tidak jatuh di dalam air. Selain itu, ia akan memastikan setiap telur terendam sepenuhnya di bawah air untuk memasaknya sepenuhnya.

 

Bahagian atas periuk telur penguin mempunyai pemegang besar yang kekal di luar air untuk meletakkannya dengan mudah dan mengeluarkannya dari air mendidih.

 

Setelah telur anda sedia untuk dikeluarkan dari air mendidih, anda boleh menarik pemegangnya untuk mengeluarkannya dengan mudah daripada air sekaligus.

biar penguin ini memegang telur anda

Anda kemudian boleh meletakkannya terus ke dalam peti sejuk anda untuk membiarkannya sejuk tanpa perlu mengeluarkannya dari lengan penguin.

Periuk telur rebus dan peranti penyimpanan Egguins diperbuat daripada plastik, terdiri daripada 6 penguin yang selamat masuk ke dalam air mendidih atau peti sejuk anda, selamat untuk mesin cuci pinggan mangkuk untuk pembersihan yang mudah dan berukuran 5.78 x 4.76 x 4.96 inci.

Jangan risau tentang pemegangnya, kerana ia benar-benar kalis haba, ditambah dengan slot pada setiap penguin menjadikannya sangat mudah untuk memuat dan memunggah setiap satu daripada 6 biji telur!

logo unikhadiah majalah online hadiah menarik

Terokai lebih banyak barangan istimewa, ganjil dan pelik dengan unikhadiah.com

Post Berkaitan

Khasiat ketumbar sangat mengagumkan, tetapi ia boleh menjadi bahan yang cukup polarisasi. Walaupun sesetengah menyukai rasa yang menyegarkan, yang lain mendapati bahawa ia meninggalkan …

Cuba teka teki haiwan ini dengan keluarga anda! Sama seperti teka-teki susah untuk kanak-kanak, teka teki haiwan ini benar-benar akan membuatkan anak-anak muda berfikir …

Kita semua pernah ingin tahu tentang makna di sebalik mimpi aneh kita, terutamanya jika ia berlaku lebih daripada sekali. Satu mimpi berulang …

Ketumbar ialah herba yang biasa digunakan untuk menyedapkan masakan antarabangsa. Ia berasal dari tumbuhan Coriandrum sativum dan berkaitan dengan pasli, lobak merah, …

Leave a Comment

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

Scroll to Top