Dispenser Makanan Unik Ini Menjatuhkan Makanan Dengan Tekan Butang

Bosan dengan tin dan balang bersepah di dapur anda? Bagaimana pula dengan kerumitan cuba membuka penutup balang yang tidak akan berganjak? Dispenser makanan kering yang dipasang di dinding ini mungkin merupakan penyelesaian yang sempurna untuk dapur rumah anda. Tujuan unit ini? Untuk menyimpan, mengeluarkan dan mempamerkan makanan kering yang anda ada di sekeliling dapur anda dengan mudah.

Dispenser Makanan

Dispenser makanan yang dipasang di dinding yang unik mempunyai enam petak terbahagi dengan pembahagi antara setiap satu supaya tidak ada percampuran antara makanan yang anda letakkan di dalamnya. Pembahagi juga boleh ditanggalkan untuk memberi lebih banyak ruang untuk makanan kering kegemaran anda. Dengan cara ini anda boleh mempunyai satu petak yang lebih besar untuk bijirin kegemaran anda, dan petak yang lebih kecil untuk snek yang lebih kecil seperti nasi, kacang, biji kopi, dll. 

Dispenser Makanan

Kapsul mudah alih yang boleh ditanggalkan disertakan bersama unit. Anda boleh menggunakannya di bawah dispenser untuk mengisinya dengan makanan yang tercicir. Sebagai alternatif, anda boleh meletakkan mangkuk atau pinggan anda di bawah dispenser.
Oleh kerana petaknya sangat besar dan modular, langit adalah hadnya. Anda boleh mengeluarkan pembahagi antara petak dan membuka ruang yang tersedia. Kami suka melihat bijirin, nasi, biji kopi, pasta dan bijirin yang berbeza dipaparkan dengan bangganya.
Terdapat peluang untuk menjadi kreatif dengan cara anda memaparkan makanan kering anda. Ia tidak perlu disembunyikan dalam kabinet dalam balang kecil lagi. Dengan menggunakan dispenser ini, anda menjadikan makanan anda kelihatan seperti karya seni. 

Dispenser Makanan

Warna cantik dan tekstur semula jadi makanan yang berbeza akan bermain dengan baik antara satu sama lain. Keseluruhan unit diaktifkan oleh satu siri butang. Untuk mengeluarkan makanan yang sepadan, anda hanya tekan butang di bawah tetingkap lutsinar. Pastikan mangkuk anda berada di bawah dispenser dan tahan butang sehingga mangkuk penuh. Ia sangat mudah. Ia melengkapkan ruang di sekelilingnya tanpa mengalihkan perhatian dari dapur anda.

logo unikhadiah majalah online hadiah menarik

Terokai lebih banyak barangan istimewa, ganjil dan pelik dengan unikhadiah.com

Apabila kamu mendengar perkataan “hamakan buah,” mungkin kamu terbayangkan seorang yang mencurigakan di pantai dengan Speedo yang sangat kecil, memeluk barangnya terlalu …

Loch Ness Ladle Long Handle Spoon (Senduk Loch Ness dengan Tangan Panjang) adalah senduk yang mempunyai beberapa ciri-ciri unik yang membuatnya menjadi …

Menjadi ibu baru adalah sukar! Anda cuba mengenali manusia baru ini dan cuba mengekalkan perasaan diri yang anda tinggalkan dalam kebijaksanaan (yang …

Kemungkinan anda telah melihat pembuat wafel yang membolehkan anda membuat wafel kecil yang menggembirakan setiap hari untuk sarapan, tetapi jika anak anda …

Leave a Comment

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

Scroll to Top