Khemah Pantai Kolam Bayi Mudah Alih

Khemah Pantai Kolam Bayi Mudah Alih Ini Memastikan Si Kecil Anda Selamat Di Pantai

Pantai mempunyai segala-galanya yang diperlukan oleh orang dewasa untuk berseronok. Air, pantai berpasir dan angin yang sejuk menjadikannya sesuai untuk berseronok. Malangnya, jika anda mempunyai bayi, masa bersama keluarga mungkin tidak lengkap kerana perkara yang anda layani berpotensi berbahaya untuk bayi anda. Haba, angin, dan zarah pasir akan menjejaskannya secara negatif. Menurut AAP (American Academy of Pediatrics), sebuah organisasi yang berdedikasi untuk kesihatan semua kanak-kanak, bayi di bawah umur 6 bulan harus mengelakkan pendedahan langsung kepada matahari. Ini kerana sinaran ultraungu yang berbahaya boleh menjejaskan mata dan kulit kanak-kanak, apatah lagi selaran matahari. Khemah Pantai Kolam Bayi mudah alih dapat merasakan jurang ini, memberikan anda peluang yang lebih baik untuk berseronok bersama keluarga di pantai, sementara anak kecil anda mempunyai teduhan dan perlindungan yang mencukupi. 

Khemah Pantai Kolam Bayi Mudah Alih

Khemah pantai kolam pantai bayi mudah alih ini mempunyai pantai kecilnya sendiri untuk bayi anda dengan banyak teduhan daripada matahari. Nikmati masa anda di atas air tanpa bimbang tentang bayi anda terkena selaran matahari atau zarah pasir di mata atau tekak mereka. Khemah pantai ini direka dengan tepat untuk bayi dan keselamatan mereka. Kanak-kanak dari 6 bulan hingga 3 tahun boleh menggunakannya dengan selamat.
Di bahagian bawah khemah mudah alih adalah kolam mini cetek yang boleh diisi dengan air untuk bertindak sebagai pantai bayi! Bayi itu tidak mungkin lemas di dalam air, reka bentuknya terlalu cetek, dan selamat untuk mengelakkan senario sedemikian. Terdapat dua poket sisi dan reka bentuk tingkap satu zip. Bukaan hadapan cukup luas untuk ibu bapa melihat bayi mereka dari jauh. Ia adalah tempat perlindungan pantai yang sempurna untuk bayi, ibu bapa dan anak-anak mereka boleh bergembira di atas air tanpa beban tambahan pada yang pertama.

Khemah Pantai Kolam Bayi Mudah Alih

Bahan pelindung matahari diperbuat daripada kain bersalut perak khas. Ini adalah bahan berkualiti tinggi yang diperakui yang 100% tidak toksik dan mesra alam. Salutan adalah bertaraf UV, menghalang sinaran UV berbahaya daripada bayi anda. Ia mempunyai penarafan UV 50+ yang agak mengagumkan, akibatnya, yang muda dilindungi dengan baik daripada cahaya matahari, dan bahagian dalam khemah bayi kekal sejuk.
Ia ringan dan mudah alih, ia mudah dibawa ke mana-mana. Ia mempunyai reka bentuk pop timbul yang mudah untuk muncul dan dilipat semula dalam masa kurang dari satu minit. 

Khemah Pantai Kolam Bayi Mudah Alih

Pastikan anak-anak anda sejuk dan selamat di pantai sambil menikmati masa anda dengan tempat perlindungan bayi mudah alih ini. Bahannya tahan lama, bayi anda akan mempunyai air untuk bermain dan tanpa bahaya lemas, mereka akan selamat dari sinaran UV, dan pasir.
Reka bentuknya menyeronokkan, mesra kanak-kanak, dan sangat praktikal. Tidak perlu pemasangan, hanya menggali pasak dengan kuat di atas tanah. Ia boleh digunakan di mana-mana bukan sahaja di pantai. Contohnya, bayi di dalam rumah boleh tidur atau bermain di lantai khemah, ia boleh digunakan di taman, di tepi kolam atau di halaman. 

logo unikhadiah majalah online hadiah menarik

Terokai lebih banyak barangan istimewa, ganjil dan pelik dengan unikhadiah.com

Kami semua telah melihat meme, dan gambar penimbun kertas tandas, dan kami semua ketawa. Tetapi mungkin ada masanya anda benar-benar kehabisan kertas …

Jika anda ingin menikmati masa di luar rumah, cara yang lebih baik untuk menikmati ialah menjadikan halaman belakang anda syurga kecil. Anda …

Jika anda telah berada di sini cukup lama, anda tahu kami menyukai kawasan bersantai yang baik, terutamanya di sekitar kolam renang, dengan …

Cawan perjalanan silikon membolehkan anda runtuhkan sepenuhnya kepada hampir tiada apa-apa untuk mengangkutnya dengan mudah apabila ia tidak digunakan. Selain itu, anda …

Leave a Comment

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

Scroll to Top