lampu diy roket

Hidupkan Bilik Anda Dengan Lampu Rocket DIY

Ingat lagi angan-angan dan pengembaraan zaman kanak-kanak ingin pergi ke bulan? Sesi merenung, melihat bulan dan bintang di atas langit dan cuba mencipta semula pergi ke bulan berlari-lari di sekeliling rumah anda, terlanggar bersama dan memecahkan barang? Kami semua tertanya-tanya bagaimana rasanya pergi ke angkasa lepas, duduk di dalam roket, mencapai bintang dan melihat rupa dunia, dari langit. Pengakuan yang jujur- angan-angan itu tidak hanya terhad kepada zaman kanak-kanak, sesetengah daripada kita orang dewasa terobsesi dengan pemandangan langit yang romantis, bintang, bulan dan segala sesuatu yang halus tentang bumi juga!

Tetapi kelebihan menjadi orang dewasa ialah kita boleh membeli hadiah bertemakan angkasa lepas yang menakjubkan daripada Bigsmall.in untuk memenuhi angan-angan untuk pergi ke bulan dan ya, sudah pasti kita berasa berada di puncak dunia dengan produk seperti angkasa lepas! Lampu Bulan Bercetak 3D di sisi katil, Alat Tulis Astro dan Pemegang Telefon di atas meja belajar, Lampu Malam USB Angkasawan sambil melencong dengan buku yang bagus, dan ya senarai ini boleh diteruskan untuk seketika. Ia membina suasana yang sangat indah.

lampu diy roket

Jadi, berseru kepada semua manusia gila angkasa lepas dan pemimpi di luar sana! Pengalaman-pengalaman-mengimpikan-di-bumi baru sahaja melintasi tahap yang lain dengan penambahan baru DIY Astro Rocket Night Light kepada produk Bigsmall yang unik dan hebat. Maksud saya, apa lagi keseronokan daripada benar-benar berhimpun dan membuat roket ajaib menyala sendiri! Membawa kegembiraan dan kegilaan kami dan semua pengembaraan itu pada dimensi lain! (Ya, di atas dalam ruang!)

Lampu Malam Roket DIY ialah roket yang membawa anda dalam perjalanan (secara kiasan, sudah tentu) ke bulan! Ia meninggalkan awan asap ajaib di belakang ketika ia naik tinggi! *Meremang bulu roma*

lampu diy roket
lampu diy roket

Ia boleh menjadi salah satu hadiah rakhi terbaik untuk adik-beradik penggemar angkasa lepas anda dan salah satu hadiah hari persahabatan terbaik untuk rakan pencinta ruang angkasa anda!

Sekarang! Bagaimana sebenarnya, adakah kita memasangnya? Ingin menyelam untuk mengetahui cara membuat Lampu Malam Roket DIY anda sendiri? Saya di sana dengan anda! Jadi, inilah dia.

roket diy

Langkah 1: Lekatkan tiub plastik dalam kedudukan tegak berserenjang dengan plat dengan bantuan pistol gam yang kami hantar ke arah anda, dan berhati-hati dengan gam panas, okay? (Kami tidak mahu cahaya DIY menjadi hasil peluh dan tangan anda yang terbakar, sekarang, bukan?)

Langkah 2: Apa yang anda perlu lakukan sekarang, ialah membalut lampu dongeng LED yang cantik di sekeliling tiub dengan bantuan pistol gam bermula dari atas turun ke arah plat.

Langkah 3: Lekatkan gam pada pinggan dan dengannya lampu pari-pari LED secara membulat bulat-bulat di dalam pinggan seperti yang dilakukan Sakib dalam video di bawah. (Dan sekali lagi, pastikan refleks anda terjaga dan jangan membakar diri anda)

Titik curang – Lekatkan lampu sedemikian rupa sehingga bateri berakhir di tepi untuk kemudahan. (Jadi mungkin, amalkan menyusun lampu pada tiub plastik dan pinggan sebelum melekat dengan gam). Juga, semak sekali bahawa bateri berfungsi dengan baik.

Langkah 4: Dan sekarang adalah masa untuk bahagian yang paling menyeronokkan! Anda mengambil semua kapas yang anda mahu, dan meletakkannya di seluruh pinggan menghasilkan kesan seperti sihir berasap. Lekatkan pangkal kapas dengan gam dan biarkan bahagian atas yang ajaib seperti sedia ada!

Kami hampir selesai, teruskan!

Langkah 5: Ambil angkasawan kecil yang comel dan roket itu dan gamkannya pada tiub plastik. (Biarkan kuda-kuda imaginasi itu berjalan liar! Letakkan roket yang anda rasa paling kelihatan seperti roket yang meletup dari muka bumi!)

Langkah 6: Lekatkan lebih banyak kapas bersama-sama dengan tiub plastik sesuka hati anda! Gunakan pistol gam itu, tetapi berhati-hati.

Langkah 7: Lompat dengan gembira! Anda telah melakukannya! *tepuk tangan meriah*

Jangan lupa untuk menghidupkan lampu dongeng untuk menjalankan sihir mereka!

logo unikhadiah majalah online hadiah menarik

Terokai lebih banyak barangan istimewa, ganjil dan pelik dengan unikhadiah.com

Badak air adalah salah satu ciptaan terhebat alam semesta, dan sesiapa yang mencuba menafikannya hanya tidak cukup keren untuk memahaminya. Ya, mungkin …

Terdapat dua jenis manusia di dunia ini. Ada yang sukakan idea tentang hantu, dan suka perasaan takut dan menonton filem seram, dan …

Jika rumah dan pejabat anda seperti saya, ia mungkin dipenuhi dengan succulents, kerana, itulah satu-satunya tumbuhan yang boleh saya simpan. Kebanyakan succulents …

Pernahkah anda mengejutkan diri anda terjaga pada waktu pagi memikirkan tentang udang galah kembung gergasi? Jangan risau, itu perkara biasa, ia berlaku …

Leave a Comment

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

Scroll to Top