jam penggera sasaran senjata

Jam Penggera Sasaran Senjata

alarm laser gun

Jam Penggera Sasaran Senjata Ini Membuat Anda Menembak Sasaran Untuk Mematikan Penggera

Jam penggera ialah idea yang bagus untuk memastikan anda bangun tepat pada masanya, tetapi semuanya mempunyai satu masalah besar. Ia terlalu mudah untuk dimatikan, dan ini bermakna lebih mudah untuk tertidur semula secara tidak sengaja, dan akhirnya bermakna masalah lewat bangun akan sering berlaku. Anda nampak bagaimana reka bentuk jam mempengaruhi kehidupan anda? Saya tahu, ia gila. Apa yang kita perlukan ialah jam yang tidak begitu mudah dimatikan, supaya kita boleh bangun dan memulakan hari kita. Jam Penggera Sasaran Senjata ini mungkin berjaya.

 

Cara ia berfungsi ialah, apabila penggera berbunyi, sasaran keluar dari jam penggera yang perlu anda tangkap dengan pistol laser yang disertakan. Anda perlu buka mata anda dengan besar dan memberi perhatian kepada sesuatu di dunia nyata. Itu sepatutnya cukup untuk membangunkan anda sepenuhnya!

Kombo senapang dan penggera ini ialah cara yang bagus untuk bangun tepat pada masa setiap masa. Anda mendapat pistol Inframerah dengan tindakan mundur dan kesan bunyi untuk menjadikannya lebih realistik. Selain daripada bunyi penggera yang membosankan, anda boleh merakam penggera anda sendiri atau memainkan muzik kegemaran anda juga.

Bukan sahaja bagus untuk digunakan sebagai jam penggera, anda juga boleh menggunakan jam penggera pistol laser di luar rumah sebagai mainan sasaran menembak yang menyeronokkan. Ia datang dengan 2 permainan bonus untuk semua keperluan latihan sasaran anda. Jika anda bertanya kepada saya, tiada cara yang lebih baik untuk bangun daripada menembak pistol!

seseorang memegang pistol jam penggera
penggera jam laser di atas meja

Jam penggera amalan sasaran datang dalam beberapa warna berbeza untuk dipilih, termasuk versi putih, versi hitam dan versi hijau. Jam penggera senapang laser menggunakan isyarat am Inframerah 0.8 mw untuk mencapai sasaran, malah ia mempunyai ciri tunda jika anda memukul bahagian paling sukar sasaran 5 kali berturut-turut.

Jam penggera amalan sasaran boleh dikuasakan oleh bateri atau dengan memasangkannya melalui mikro-USB. Jika menggunakan bateri, ia menggunakan 4 bateri AA di dasar jam penggera, dan ia akan sentiasa memerlukan 2 bateri AA dalam pistol sebenar.

logo unikhadiah majalah online hadiah menarik

Terokai lebih banyak barangan istimewa, ganjil dan pelik dengan unikhadiah.com

Post Berkaitan

Khasiat ketumbar sangat mengagumkan, tetapi ia boleh menjadi bahan yang cukup polarisasi. Walaupun sesetengah …

Cuba teka teki haiwan ini dengan keluarga anda! Sama seperti teka-teki susah untuk kanak-kanak, …

Kita semua pernah ingin tahu tentang makna di sebalik mimpi aneh kita, …

Ketumbar ialah herba yang biasa digunakan untuk menyedapkan masakan antarabangsa. Ia berasal …

Leave a Comment

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

Scroll to Top