kad pisau boleh lipat

Kad Pisau Boleh Lipat

Lengkapi dompet anda dengan lebih daripada sekadar dolar yang maha kuasa apabila anda membawa pisau lipat bersaiz kad kredit. Pisau tajam pencukur kalis air ini sesuai dengan sempurna dalam slot kad kredit dan terkunci pada tempatnya apabila bilah dipanjangkan untuk berubah menjadi pisau yang sangat berkebolehan.

 

Pisau mesti dimiliki oleh orang dewasa yang bersedia (melainkan anda telah mengembangkan kuku jari yang tajam seperti keluli), tetapi tidak semua orang mahu membawa pisau berasingan atau menambah lebih banyak pukal pada cincin kunci mereka yang sudah bulat.

kad pisau boleh lipat

Pisau boleh lipat ini bersaiz kad kredit, memberikan anda alat yang berkesan, berkualiti tinggi dan mengagumkan ke mana sahaja anda pergi.

 

Pisau ini direka bentuk dengan ketebalan hanya 2.2mm dan berat hanya 13 gram. Kebanyakan pisau poket konvensional adalah susunan magnitud yang lebih tebal dan lebih berat. Anda boleh menyimpan CardSharp dalam dompet anda dan anda tidak akan tahu ia ada di sana — sehingga anda memerlukannya!

kad pisau boleh lipat
kad pisau boleh lipat

Selain itu, ia mempunyai harga yang berpatutan supaya anda masih mempunyai sesuatu untuk dibawa ke dalam dompet anda selepas anda membeli satu (atau enam).

 

Pisau boleh lipat ini mempunyai pelbagai ciri keselamatan pintar. Apabila ditutup dengan betul (tangkapan keselamatan bertukar untuk mendedahkan bulatan hijau), bilah ditutup supaya ia tidak boleh dipotong atau tumpul secara tidak sengaja. Apabila dibuka, bilah akan dikunci (mengelakkan bilah goncangan pisau poket berkualiti rendah) dan tidak akan tertutup secara tidak sengaja.

kad pisau boleh lipat
kad pisau boleh lipat
logo unikhadiah majalah online hadiah menarik

Terokai lebih banyak barangan istimewa, ganjil dan pelik dengan unikhadiah.com

Badak air adalah salah satu ciptaan terhebat alam semesta, dan sesiapa yang mencuba menafikannya hanya tidak cukup keren untuk memahaminya. Ya, mungkin …

Menjadi ibu baru adalah sukar! Anda cuba mengenali manusia baru ini dan cuba mengekalkan perasaan diri yang anda tinggalkan dalam kebijaksanaan (yang …

Terdapat dua jenis manusia di dunia ini. Ada yang sukakan idea tentang hantu, dan suka perasaan takut dan menonton filem seram, dan …

Jika rumah dan pejabat anda seperti saya, ia mungkin dipenuhi dengan succulents, kerana, itulah satu-satunya tumbuhan yang boleh saya simpan. Kebanyakan succulents …

Leave a Comment

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

Scroll to Top