stoking kaki ayam dengan latar belakang gelap

Stoking Kaki Ayam Ini Menjadikan Ia Seolah-olah Anda Mempunyai Kaki Ayam Sebenar

Dalam dunia dengan sarung kaki sandal, sarung kaki kon aiskrim, sarung kaki burger keju dan sarung kaki gigitan jerung, hanya masuk akal bahawa sarung kaki kaki ayam ini juga wujud… Sarung kaki yang tidak jelas ini menjadikannya kelihatan seperti anda sebenarnya mempunyai kaki ayam, bukan hanya kaki kurus, tapi kaki ayam sebenarnya!

 

Stokin kaki ayam semuanya berwarna hitam dengan kaki ayam kurus panjang betul-betul di tengah-tengah yang turun ke kaki anda, jadi jika seseorang melihat anda di hadapan latar belakang yang lebih gelap, mereka akan melihat anda dengan kaki ayam sebenar dan bukannya manusia.

model dengan stoking kaki ayam

Idea hadiah yang sesuai untuk pengantin lelaki, parti bujang, hadiah lelucon, atau hanya untuk mereka yang ingin menjadi lebih seperti ayam, stokin kaki ayam ini pasti mendapat perhatian sesiapa sahaja apabila mereka melihat ke arah umum anda.

 

Stokin kaki ayam datang dalam beberapa warna berbeza untuk dipilih, diperbuat daripada 80% kapas, 2% nilon, 13% spandeks, dan 5% elastik, sangat lembut, datang dalam saiz sederhana dan besar untuk dipilih, dan akan sebenarnya menjadikan kaki anda kelihatan lebih kurus apabila anda memakainya!

stoking ayam 3 warna pilihan

Saiz boleh mengelirukan kerana ia merujuk kepada berapa panjang stokin (panjang hingga lutut). Jadi melainkan jika anda membeli untuk seseorang yang berkaki panjang, belilah yang pendek terutamanya untuk wanita kerana kaki stokin mempunyai regangan. Ini adalah hadiah lelucon dan orang itu menyukainya. Selain daripada kelakar mereka menyatakan bahawa mereka selesa dan lembut dan akan memakainya. Sarung kaki itu kelihatan seperti gambar dan saya fikir lebih baik secara peribadi.

Sesiapa yang mempunyai obsesi terhadap ayam MEMERLUKAN sepasang ini! Stokin dibuat dengan bahan nipis, yang jika anda mencari sesuatu untuk memastikan kaki anda hangat dan hangat, ini bukan perkara yang betul. Ia menyeronokkan untuk dipakai ke parti dan acara lain yang memerlukan anda menanggalkan kasut/but anda. Jadi, jika anda ingin menjadi bualan parti dan hanya suka kawan anda, saya sangat mengesyorkan!

stoking kaki ayam dengan ayam

Tidak kira jenis ketawa yang anda cuba dapatkan, puting lucu ini ialah cara terbaik untuk melakukannya.

logo unikhadiah majalah online hadiah menarik

Terokai lebih banyak barangan istimewa, ganjil dan pelik dengan unikhadiah.com

Post Berkaitan

Selamat datang ke dunia selipar sandal pisang! Jika anda bosan dengan selipar sandal yang biasa-biasa sahaja, maka selipar kuning cerah ini pasti …

Korean Version Fashion Skull Slippers (Selipar Fashion Versi Korea dengan Reka Bentuk Tengkorak) adalah selipar yang menarik dengan reka bentuk yang mengikut …

Menjadi ibu baru adalah sukar! Anda cuba mengenali manusia baru ini dan cuba mengekalkan perasaan diri yang anda tinggalkan dalam kebijaksanaan (yang …

Jika beg tangan dan cengkaman yang canggih tidak sesuai, anda mungkin pergi ke bahagian yang bertentangan dengan spektrum dengan dompet yang kelihatan …

Leave a Comment

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

Scroll to Top