bayi dengan pacifier gigi sebaris lucu

Lebih Riang Hati Ibu Bapa Dengan Pacifiers Bayi Gigi Lucu Ini

Kami yang merupakan ibu bapa tahu bahawa menjaga bayi dan anak kecil bertenang boleh menjadi sukar. Dan apabila anak-anak kecil menangis, semua ibu bapa perlukan sedikit kelegaan. Pasti — anda boleh menggunakan binky lama biasa itu, atau anda boleh menaik taraf kepada sesuatu yang pasti akan membuat anda ketawa sambil menenangkan anak anda pada masa yang sama, seperti dot lucu ini.

Lihat gigi lucu, bibir dan pacifier misai ini, yang akan menjadikan keselesaan anak anda lebih kelakar dengan memberikan mereka gigi, bibir dan misai yang bodoh apabila disedut.

bayi dengan pacifier misai lucu

Walaupun anda boleh menemui pelbagai jenis dot gigi lucu seperti ini, set khusus ini dilengkapi dengan empat pek puting, termasuk dua misai dengan bibir berkerut, sepasang gigi gergasi dan satu set gigi dan bibir dengan taring pontianak.

 

Pacifier mulut palsu yang lucu ini juga terdapat dalam pelbagai pek dengan warna dan konfigurasi yang berbeza. Walaupun pek ini datang dalam warna merah, anda juga boleh menemui beberapa puting lucu ini dalam warna merah jambu dan ungu, yang menampilkan bibir besar dengan gincu sebaliknya, atau dengan misai sahaja.

 

Tidak kira pek mana yang anda bawa, anda pasti akan ketawa daripada dot bodoh ini, yang setiap satunya akan membantu bayi anda kekal tenang apabila anda memerlukannya.

bayi dengan pacifier dua gigi lucu

Setiap pacifier gigi lucu bersaiz kira-kira 3 kali 1.5 inci, dan dinilai terutamanya untuk kanak-kanak berumur 0 hingga 6 bulan — walaupun kedai itu juga mengatakan ia boleh digunakan selama 36 bulan.

 

Diperbuat daripada bahan silikon bebas BPA yang selamat sepenuhnya, pacifier muka lucu ini juga mematuhi keperluan keselamatan pacifier, menjadikannya selamat sepenuhnya untuk kanak-kanak kecil dan bayi untuk menghisapnya. Pacifier gigi lucu ini juga diperbuat daripada silikon yang diluluskan oleh FDA dan dengan bahan mesra alam.

 

Seperti kebanyakan puting, puting lucu ini termasuk pelindung mulut dengan lubang udara yang boleh bernafas untuk bayi anda, jadi mereka akan dapat bernafas dengan bebas semasa menghisap puting pacifier ini.

bayi dengan pacifier gigi lucu

Tidak kira jenis ketawa yang anda cuba dapatkan, puting lucu ini ialah cara terbaik untuk melakukannya.

logo unikhadiah majalah online hadiah menarik

Terokai lebih banyak barangan istimewa, ganjil dan pelik dengan unikhadiah.com

Post Berkaitan

Menjadi ibu baru adalah sukar! Anda cuba mengenali manusia baru ini dan cuba mengekalkan perasaan diri yang anda tinggalkan dalam kebijaksanaan (yang …

Jika beg tangan dan cengkaman yang canggih tidak sesuai, anda mungkin pergi ke bahagian yang bertentangan dengan spektrum dengan dompet yang kelihatan …

Bagaimana jika saya memberitahu anda bahawa anda boleh mencetak apa-apa pada kuku anda? Peranti kecil baharu yang dipanggil Pencetak kuku mudah alih …

Apabila kita semakin sedar kuman, kita mendapati betapa kerap kita membuka diri kepada pencemaran kuman. Titik permulaan adalah menasihatkan anda untuk tidak …

Leave a Comment

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

Scroll to Top