angsa magnet

Angsa 3D Pemegang Kunci Magnet

angsa magnet

HIASAN COMEL : Jika anda mencari cara yang unik dan menyeronokkan untuk menghias rumah anda, patung angsa magnet yang comel ini akan menjadi salah satu pilihan terbaik anda! Katakan selamat tinggal kepada penyangkut kunci biasa yang membosankan!

REKA BENTUK HEBAT: Rantai kunci angsa mempunyai reka bentuk paruh magnetik yang memastikan kunci kekal pada tempatnya, tiada cangkuk diperlukan dan tidak mudah tertanggal. Diperbuat daripada bahan berkualiti tinggi dengan mutu kerja yang hebat, tiada pemasangan diperlukan

angsa magnet

Ini adalah hiasan angsa yang comel dan juga pemegang kunci magnetik. Angsa ini berjaga di pintu kami dan kadangkala mencuri kunci saya. Katakan selamat tinggal kepada penyangkut kunci biasa yang membosankan! Magnet yang indah ini adalah hadiah pindah rumah yang sempurna untuk keluarga dan rakan-rakan.

angsa magnet
angsa magnet

Ceriakan suasana rumah anda. Anda pasti gembira apabila itik memegang kunci anda! Bayangkan semua huru-hara yang akan dibawa angsa ini ke rumah anda! Angsa 3D Pemegang Kunci Magnet ini berdiri sendiri apabila memegang objek dengan paruh magnetnya. Menjadikan tempat yang sesuai untuk menyimpan kunci, pisau dan alatan anda.

logo unikhadiah majalah online hadiah menarik

Terokai lebih banyak barangan istimewa, ganjil dan pelik dengan unikhadiah.com

Post Berkaitan

Khasiat ketumbar sangat mengagumkan, tetapi ia boleh menjadi bahan yang cukup polarisasi. Walaupun sesetengah …

Cuba teka teki haiwan ini dengan keluarga anda! Sama seperti teka-teki susah untuk kanak-kanak, …

Kita semua pernah ingin tahu tentang makna di sebalik mimpi aneh kita, …

Ketumbar ialah herba yang biasa digunakan untuk menyedapkan masakan antarabangsa. Ia berasal …

Leave a Comment

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

Scroll to Top