bubble bazooka

Bazooka Buih pasti akan menceriahkan kehidupan anda!!

bubble bazooka

Pembuat gelembung 69 lubang untuk kanak-kanak menyediakan penuh angin kuat dan buih gila untuk kanak-kanak. 500+ buih setiap pukulan. Cengkaman ergonomik adalah bulat dan selesa untuk tangan anda. Mainan yang mesti ada apabila anda keluar, mesin gelembung yang romantik dan menyeronokkan untuk kanak-kanak adalah sesuai untuk mengambil gambar, menambahkan lagi suasana yang indah pada foto anda. Mesin gelembung untuk kanak-kanak menjadikan keluarga anda menikmati masa yang berwarna-warni.

bubble bazooka
bubble bazooka

Pistol bubble blaster diperbuat daripada bahan ABS berkualiti tinggi, tahan lama, selamat digunakan, tiada tepi tajam, cangkerangnya menebal dan anti-jatuh. Pengisi beg parti yang menarik untuk mesin gelembung kanak-kanak boleh membiarkan kanak-kanak meletakkan produk elektronik skrin, merasakan kepolosan seperti kanak-kanak dalam penglihatan, genggaman, deria, koordinasi tangan-mata, mainan interaktif, komunikasi ibu bapa-anak dan lain lain

bubble bazooka
bubble bazooka

 

Mesin gelembung untuk bayi adalah mainan kegemaran, dan ia juga merupakan memori yang baik untuk orang dewasa, Lebih menyeronokkan daripada tongkat gelembung tradisional. Ia didatangkan dengan empat lampu berwarna-warni untuk memberikan anda kesan yang menakjubkan, tidak kira siang atau malam, anda boleh melihat buih berwarna-warni yang kaya diterbangkan apabila menekan picu, lampu hebat menghasilkan buih berwarna-warni dan anda boleh menikmati pemandangan berwarna-warni pada waktu malam.

logo unikhadiah majalah online hadiah menarik

Terokai lebih banyak barangan istimewa, ganjil dan pelik dengan unikhadiah.com

Post Berkaitan

Khasiat ketumbar sangat mengagumkan, tetapi ia boleh menjadi bahan yang cukup polarisasi. Walaupun sesetengah …

Cuba teka teki haiwan ini dengan keluarga anda! Sama seperti teka-teki susah untuk kanak-kanak, …

Kita semua pernah ingin tahu tentang makna di sebalik mimpi aneh kita, …

Ketumbar ialah herba yang biasa digunakan untuk menyedapkan masakan antarabangsa. Ia berasal …

Leave a Comment

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

Scroll to Top