shower slipper 1

Selipar Gosok Mandi

 

Mencuci kaki anda dengan kerap boleh membantu mengelakkan kerengsaan, yang boleh menyumbang kepada kapalan dan keretakan. Ia juga boleh membantu melindungi anda daripada jangkitan kulat seperti kulat kuku jari kaki dan kaki atlet. Itu menjadikan membasuh kaki anda setiap hari satu kemestian mutlak jika anda kerap ke kolam renang dan bilik persalinan.

Apa yang lebih teruk daripada perlu membongkok sepanjang masa semasa sedang mandi atau berada di tab mandi untuk membasuh kaki anda? Pada asasnya tiada apa-apa. Produk unik ini mempunyai bulu gosok kaki di dalamnya, dan ia akan menyedut di mana-mana bahagian dalam tab mandi atau pancuran mandian anda supaya anda boleh menggosok kaki anda dengan mudah tanpa tangan tanpa perlu membongkok sama sekali.

Untuk menggunakannya, hanya letakkannya di mana-mana bahagian dalam tab mandi atau pancuran mandian anda dan tekan ke bawah untuk memastikan cawan sedutan menjadikannya melekat pada tempatnya. Kemudian semasa mandi atau mandi masukkan kaki anda ke dalam dan gerakkan kaki anda ke depan dan ke belakang. Ia juga berfungsi hebat dengan gel mandian, kerana anda boleh memancutkan sedikit bahagian dalam di antara bukaan di bahagian atas.

Selipar Gosok Mandi

Ia bukan sahaja pengosok kaki yang hebat, tetapi ia juga berfungsi sebagai alat urut kaki yang hebat. Kaki Pancuran mempunyai lebih 1000 bulu penyental yang membolehkan anda membersihkan, menggosok, mengurut, atau bahkan mengelupas kaki kalus kering anda yang akan membuatkan anda kelihatan cantik. Produk ini sesuai untuk siapa siapa sahaja, kerana saiz selipar boleh memuatkan semua, tak kira besar atau kecil.  Kaki Pancuran malah mempunyai batu apung terbina dalam untuk menghilangkan penyembuhan yang kasar dan retak tanpa memerlukan pedikur berbayar.

logo unikhadiah majalah online hadiah menarik

Terokai lebih banyak barangan istimewa, ganjil dan pelik dengan unikhadiah.com

Post Berkaitan

Khasiat ketumbar sangat mengagumkan, tetapi ia boleh menjadi bahan yang cukup polarisasi. Walaupun sesetengah …

Cuba teka teki haiwan ini dengan keluarga anda! Sama seperti teka-teki susah untuk kanak-kanak, …

Kita semua pernah ingin tahu tentang makna di sebalik mimpi aneh kita, …

Ketumbar ialah herba yang biasa digunakan untuk menyedapkan masakan antarabangsa. Ia berasal …

Leave a Comment

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

Scroll to Top