Tentang Unik Hadiah

unikhadiah.com ialah majalah Internet percuma yang dikendalikan oleh sekumpulan geeks yang mengambil bahagian dalam membeli-belah online terlalu banyak.

Falsafah kami mudah: kami hanya mahu memaparkan barangan paling hebat yang boleh anda temui dan beli di web. Kami tidak berminat untuk menghantar spam produk yang membosankan atau biasa kepada anda – apabila anda melawat unikhadiah.com, anda hanya akan melihat produk yang menarik, inovatif dan sering kali sangat ganjil.

Tidak kira sama ada produk itu benar-benar berguna atau sama sekali tidak berguna, selagi produk itu kabur, luar biasa, menarik atau hebat, anda akan melihatnya dipaparkan di unikhadiah.com. Dalam bentuk asasnya, kami menjelajah internet untuk mencari produk paling aneh yang sebenarnya boleh anda beli di web.

Banyak item yang disenaraikan di laman web ini mengembalikan komisen kecil untuk rujukan produk, namun ini bukan satu-satunya motivasi untuk menampilkan item. Kakitangan kami selalu menyenaraikan produk yang kami tidak menerima sebarang pampasan. Kami tidak membawa mana-mana produk yang disenaraikan di laman web ini, dan kami juga tidak menjual apa-apa secara langsung.

Soalan Lazim (FAQ)

Bolehkah anda menghantar ke negeri saya?

Anda perlu mengklik terus ke penjual yang benar-benar menjual produk dan semak dengan mereka, kami tidak menjual sebarang produk, kami hanya memautkan ke tempat anda boleh membelinya.

Apakah polisi pemulangan anda?

Sekali lagi, kerana kami tidak menjual sebarang produk, kami tidak mempunyai polisi pemulangan. Anda perlu menyemak dengan mana-mana penjual anda sebenarnya membeli/membeli item anda.

Produk yang anda pautkan tidak lagi wujud, atau pautan terputus. Apa macam?

Selalunya produk akan kehabisan stok atau dikeluarkan sepenuhnya dari penjual. Jika anda menjumpai kejadian sedemikian, sila hubungi kami dan beritahu kami item yang mana itu supaya kami boleh mengemas kini pautan tersebut. Kerjasama anda amatlah dihargai.

Adakah anda menawarkan katalog atau risalah yang anda boleh mel saya?

Pada masa ini kami tidak menawarkan katalog fizikal atau majalah yang kami poskan, tetapi anda boleh mendaftar untuk surat berita mingguan kami yang boleh kami hantar ke email anda yang menampilkan item teratas kami pada tempoh masa yang terdekat.

Bolehkah saya menghantar maklumat kepada anda tentang produk saya atau produk yang saya dapati dalam talian untuk dipaparkan di unikhadiah.com?

Sudah tentu, kami suka menerima petua tentang produk baharu yang belum kami dengar lagi. Lengkapkan borang hubungi kami, dan jika kami menyukainya, kami akan menampilkannya di halaman utama kami.

Scroll to Top